Obserwuj

Rozpoznawanie kontrahenta

Nierozpoznane automatycznie przez system operacje bankowe powinny zostać rozpoznane ręcznie. W tym celu należy odszukać dany dokument korzystając z filtrów (zaznaczając pole Nierozpoznany) i kliknąć w przycisk Zmień kontrahenta.

Operacje bankowe mogą nie zostać rozpoznane, np. gdy w bazie kontrahentów nie występuje określony podmiot, gdy nie posiada on numeru rachunku bankowego bankowego lub w przypadku, gdy płatność dokonywana jest przez serwis pośredniczący (Dotpay, PayU, PayPal).

Po otwarciu nowego okna Wybierz kontrahenta można zdefiniować nowego kontrahenta z listy lub dodać nowego  klikając w przycisk Dodaj kontrahenta.

Gdy kontrahent zostanie rozpoznany i będą istnieć dla niego nierozliczone dokumenty, zostaną one wyświetlone po lewej stronie w sekcji Dokumenty.

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zlecenie

0 Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Oparte na technologii Zendesk