Obserwuj

Problem z potwierdzeniem konta

Po założeniu konta w serwisie superksiegowa.pl automatycznie wysyłany jest link aktywacyjny. W razie nieznalezienia go w skrzynce odbiorczej prosimy postępować wg poniższych kroków:

  1. Sprawdź skrzynkę spam/junk box, a jeśli nie znajdziesz tam wiadomości od nas lub gdy link wygaśnie przejdź do pkt. 2 poniżej
  2. Skorzystaj z opcji ponownego przesłania linku aktywacyjnego po kliknięciu na stronie portalu do logowania w nie_doszed__link_aktywacyjny.png
  3. Wpisz swój adres e-mail, który jest jednocześnie loginem do portalu
  4. Kliknij w przycisk Prze_lij_ponownei_link_aktywacyjny.png
  5. Na podany adres e-mail zostanie wysłany link aktywujący konto. Po kliknięciu w niego należy ustawić nowe hasło
  6. W razie problemów z napisz do nas lub zadzwoń na numer infolinii 22 100 50 60
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zlecenie

0 Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Oparte na technologii Zendesk