Obserwuj

Wyślij monit / wezwanie do zapłaty

W systemie istnieje możliwość wysłania monitu lub wezwania do zapłaty dla kontrahenta, który nie uregulował w wyznaczonym terminie płatności za fakturę dotyczącą wykonanej usługi lub w przypadku zakupu przez niego towaru.

W sytuacji w której następuje opóźnienie w otrzymaniu płatności system automatycznie generuje zadanie: Wyślij monit/wezwanie do zapłaty. 

W celu wysłania przypomnienia należy przejść do zakładki Stan Biznesu/Kto mi zalega? kliknąć na fakturę za która nie zapłacił nam jeszcze kontrahent, a następnie wybrać opcję PRZYPOMNIENIE.

Następnie okno które zostanie wyświetlone pozwala na wybranie opcji wysłania przypomnienia w formie:

  • monitu e-mailem lub sms-em
  • wezwania e-mailem

Funkcjonalność jest oczywiście bezpłatna i dostępna przy wprowadzeniu danych kontaktowych na kontrahencie, czyli e-mail i numer telefonu.

Wiadomość którą otrzymuje kontrahent w przypadku wysłanego monitu wygląda następująco:

Natomiast w przypadku wysłanego wezwania do zapłaty wiadomość wygląda następująco:

 

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zlecenie

0 Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Oparte na technologii Zendesk